Κλασικό
Πρόκειται για εξευγενισμένη ανθρώπινη κίνηση και έκφραση που απαιτεί λεπτές δεξιότητες δύναμης και συντονισμού, αίσθηση του χώρου και του σώματός μας. Το σύστημα που ακολουθεί η σχολή μας είναι της R.A.D. (Royal Academy Of Dance – Βασιλική Ακαδημία Χορού). Τα προγράμματα μαθημάτων αφορούν ερασιτεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Τα παιδιά δίνουν εξετάσεις ενώπιον εξετάστριας με συνοδεία κλασσικού πιάνου, ειδικά εκπαιδευμένης απο τη R.A.D. και παίρνουν γραπτές παρατηρήσεις και πτυχίο της ακαδημίας, που αναγνωρίζεται απο όλες τις Ανώτερες σχολές χορού του κόσμου. |
Μοντέρνος
Ο Μοντέρνος Χορός είναι ένα στυλ πολύ δυναμικό που τον βλέπουμε συχνά στη σκηνή στις παραγωγές musicals. Υπάρχουν επίπεδα από την παιδική ηλικία καθώς και για ενήλικες. Στη σχολή μας διδάσκεται το σύστημα της Αυτοκρατορικής Ομοσπονδίας Καθηγητών Χορού του Λονδίνου, Ι.S.T.D., το οποίο προσφέρει συγκεκριμένη ύλη για κάθε στύλ χορού και την ευκαιρία σε παιδιά, εφήβους και δασκάλους να δίνουν εξετάσεις ενώπιον εξεταστών ειδικά εκπαιδευμένων απο το I.S.T.D. |
Ρυθμική
Η Ρυθμική είναι παιδαγωγική μέθοδος, ζωντανή, ενεργητική (methode active), τρόπος διδασκαλίας βασικά της Μουσικής (μάθησης και καλλιέργειας) και γενικά του Ρυθμού με την ευρύτερη έννοια. Είναι κατεξοχήν πρακτικός τρόπος μουσικής άσκησης διδασκαλίας της Μουσικής (θεωρίας και ουσίας). Μέσο ερμηνείας, εργαλείο, είναι το σώμα, η κίνηση, και έχει για τη διδασκαλία της μια ιδιαίτερη “τεχνική” που συνδέει τον ήχο (άκουσμα), τη σωματική έκφραση και το περιβάλλον. Η μέθοδος Ρυθμικής Jaques Dalcroze είναι μια ολοκληρωμένη Μουσική – Ρυθμική και Κινητική Αγωγή που απευθείνεται στον άνθρωπο ώς σύνολο σωματικό, ψυχικό, πνευματικό |
Σύγχρονος
Ο Σύγχρονος Χορός απευθείνεται σε έφηβους κι ενήλικες που θέλουν να εκφραστούν μέσα απο την κίνηση σε θέματα που αγγίζουν το σύγχρονο άνθρωπο. Τα μαθήματα αναπτύσουν μυϊκό έλεγχο του σώματος και χτίζουν μια καλή φυσική κατάσταση. Εφαρμόζονται στοιχεία από τεχνικές όπως Release, Limone, Graham, Hawkins κ.α. |
Δημιουργικός
Δημουργικός Χορός ή Δημιουργική κίνηση είναι το να χορεύεις με τα παιδιά και να τους δίνεις ευκαιρίες να ανακαλύπτουν το σώμα τους και τα συναισθήματά τους, τα υλικά, τα σχήματα, τους ρυθμούς, τα ακούσματα. Μπορούν να τα διερευνήσουν και να τα ανακαλύψουν όλα δουλεύοντας μόνα τους ή με τον φίλο τους ή ως μέλη μιας ομάδας. Σκοπός λοιπόν του Δ.Χ. είναι η δημιουργική και ελεύθερη επικοινωνία συναισθημάτων και ιδεών. Η δημιουργία έρχεται στην επιφάνεια μόνο μέσω ενός καλά δομημένου μαθήματος στο οποίο τα παιδιά αντιδρούν, συμμετέχουν και επιλέγουν δείχνοντας τις δημιουργικές τους ικανότητες ώστε να εκπαιδεύσουμε το σώμα τους να γίνει μέσω έκφρασης, να εκπαιδεύσουμε το συναίσθημά τους, να ενθαρρύνουμε τη φαντασία τους και να τα βοηθήσουμε να βρούνε σεβασμό για τον εαυτό τους και τους άλλους. |
Αρχαίος
Ο συγκεκριμένος χορός προέρχεται απο την Αρχαία Ελλάδα και είναι βασισμένος στις φυσικές κινήσεις του σώματος. |
HipHop
H ανάγκη για ελευθερία έκφρασης και κινητικού αυτοσχεδιασμού δημιουργούν τη φόρμα αυτών των μαθημάτων. Απευθείνεται σε έφηβους κι ενήλικες με ή χωρίς προηγούμενη εμπειρία στο χορό. |
Stretching
Μέθοδος ολοκληρωμένου συστημάτος σωματικής προπόνησης στα οποία το κορμί εργάζεται στο σύνολό του. Στόχος ενδυνάμωσης αδύναμων μυϊκών ομάδων καθώς και επιμήκυνση της σπονδυλικής στήλης, συμμετέχουν ενεργά ο νούς και η αναπνοή. |
Χοροθεραπεία Με την χοροθεραπεία επιτυγχάνεται η έκφραση των συναισθημάτων μέσα από το σώμα .Ο κρίκος ανάμεσα στα συναισθήματα και στην σκέψη είναι ο ρυθμός της ζωής που ακολουθεί τον παλμό της αναπνοής μας για να δώσει χαρά στην ύπαρξή μας.Η φωνή,η κίνηση,η μουσική έχουν ως κοινά στοιχεία την έκφραση και την επικοινωνία.Στην χοροθεραπεία κάθε σώμα καλείται να μετέχει στο δίδυμο χορού – μουσικής πάντοτε με ένα τρόπο που να γνωρίζει η να αγνοεί την ύπαρξη της…………………
|
Χορόχρωμα
Η αξιοποιήση των ορίων των δυνατοτήτων των παιδιών μέσα απ’ αυτή τη δημιουργία που προκαλούν τα μαθήματα του “ΧΟΡΟΧΡΩΜΑΤΟΣ” είναι η απαρχή για την μετέπειτα ομαλή εξέλιξη σε τομείς που θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους. Η τέχνη πρέπει να ‘χει σχέση με το παιχνίδι, ανήκει στο χώρο και στο χρόνο και είναι ΜΙΑ αδιαίρετη. Εκτός από το να βοηθάμε τα ταλέντα να βρίσκουν διέξοδο, δημιουργούμε καλούς αποδέκτες της τέχνης αναπτύσσοντας αισθητική συνείδηση. Εισάγοντας λοιπόν στο ΧΟΡΟ τις ΤΕΧΝΕΣ ευελπιστούμε την προσφορά μας μέσω του “ΧΟΡΟΧΡΩΜΑΤΟΣ” στην παιδεία των ΤΕΧΝΩΝ. |
|
|