Πρόγραμμα μαθημάτων [ γνωρίστε το είδος Χορού που σας ταιριάζει με την ελεύθερη συμμετοχή σας στο πρώτο μάθημα !!!]

ΔΕΥΤΕΡ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
 

3-430

προεπαγγελματικό μπαλλέτο

 

 

 

 

5-6 primary ballet

 

 

3-4 ορθοσωμική γυμναστική

 

5-6 grade 1 ballet

 

 430-6 grade 3 ballet  

 

 

 

3-4ενηλικες ορθοσωμικη

4-5

χορόςαναπηρία

 

5-6primary modern

3-4

προεπαγγελματικό μοντέρνου

4-5 hiphop

 

 

 

 

5-6 breakdance

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΟΡΟΧΡΩΜΑ για παιδιά και γονείς

δημιουργικός χορός

capoeira

Ασφαλής Ασκηση

barre astie

orriental

pilates

argentiniko tango

σεμινάρια!!!!!!

 6-7 babys μουσικοκινητικη ρυθμική αγωγή preprimary  ballet  

6-7 ρυθμική αγωγήpreprimary ballet

 6-7 babys  6-7 babys δημιουργικός χορός  6-7 χοροθεραπεία

αυτισμος

 συγχρονος χορος

musical

open jam

σεμιναρια!!!!!!!!

 7-830 grade 3 modern  7-830 grade 2 ballet  7-8. xοροθεραπεία 7-8.30grade 2 modern  7-830 grade 1 modern παιδικο χοροθεατρο

σεμινάρια!!!!

 830-10 grade iv ballet  8.-9 επαγγελματικο intermediate
 9-10 ballet ενηλικων barre a terre  9-10 stretching έφηβοι-ενήλικες   9-10 jazzmodern ενηλικων  9-1030 grade 4 modern

Κλασικό
klasikologoΠρόκειται για εξευγενισμένη ανθρώπινη κίνηση και έκφραση που απαιτεί λεπτές δεξιότητες δύναμης και συντονισμού, αίσθηση του χώρου και του σώματός μας. Το σύστημα που ακολουθεί η σχολή μας είναι της R.A.D. (Royal Academy Of Dance – Βασιλική Ακαδημία Χορού). Τα προγράμματα μαθημάτων αφορούν ερασιτεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Τα παιδιά δίνουν εξετάσεις ενώπιον εξετάστριας με συνοδεία κλασσικού πιάνου, ειδικά εκπαιδευμένης απο τη R.A.D. και παίρνουν γραπτές παρατηρήσεις και πτυχίο της ακαδημίας, που αναγνωρίζεται απο όλες τις Ανώτερες σχολές χορού του κόσμου.
Μοντέρνος
monternos_xoros_tzazΟ Μοντέρνος Χορός είναι ένα στυλ πολύ δυναμικό που τον βλέπουμε συχνά στη σκηνή στις παραγωγές musicals. Υπάρχουν επίπεδα από την παιδική ηλικία καθώς και για ενήλικες. Στη σχολή μας διδάσκεται το σύστημα της Αυτοκρατορικής Ομοσπονδίας Καθηγητών Χορού του Λονδίνου, Ι.S.T.D., το οποίο προσφέρει συγκεκριμένη ύλη για κάθε στύλ χορού και την ευκαιρία σε παιδιά, εφήβους και δασκάλους να δίνουν εξετάσεις ενώπιον εξεταστών ειδικά εκπαιδευμένων απο το I.S.T.D.
Ρυθμική
rythmiki_moysikokinhtikhΗ Ρυθμική είναι παιδαγωγική μέθοδος, ζωντανή, ενεργητική (methode active), τρόπος διδασκαλίας βασικά της Μουσικής (μάθησης και καλλιέργειας) και γενικά του Ρυθμού με την ευρύτερη έννοια. Είναι κατεξοχήν πρακτικός τρόπος μουσικής άσκησης διδασκαλίας της Μουσικής (θεωρίας και ουσίας). Μέσο ερμηνείας, εργαλείο, είναι το σώμα, η κίνηση, και έχει για τη διδασκαλία της μια ιδιαίτερη “τεχνική” που συνδέει τον ήχο (άκουσμα), τη σωματική έκφραση και το περιβάλλον. Η μέθοδος Ρυθμικής Jaques Dalcroze είναι μια ολοκληρωμένη Μουσική – Ρυθμική και Κινητική Αγωγή που απευθείνεται στον άνθρωπο ώς σύνολο σωματικό, ψυχικό, πνευματικό
Σύγχρονος
programmalogoΟ Σύγχρονος Χορός απευθείνεται σε έφηβους κι ενήλικες που θέλουν να εκφραστούν μέσα απο την κίνηση σε θέματα που αγγίζουν το σύγχρονο άνθρωπο. Τα μαθήματα αναπτύσουν μυϊκό έλεγχο του σώματος και χτίζουν μια καλή φυσική κατάσταση. Εφαρμόζονται στοιχεία από τεχνικές όπως Release, Limone, Graham, Hawkins κ.α.
Δημιουργικός
dhmioyrgikos_xorosΔημουργικός Χορός ή Δημιουργική κίνηση είναι το να χορεύεις με τα παιδιά και να τους δίνεις ευκαιρίες να ανακαλύπτουν το σώμα τους και τα συναισθήματά τους, τα υλικά, τα σχήματα, τους ρυθμούς, τα ακούσματα. Μπορούν να τα διερευνήσουν και να τα ανακαλύψουν όλα δουλεύοντας μόνα τους ή με τον φίλο τους ή ως μέλη μιας ομάδας. Σκοπός λοιπόν του Δ.Χ. είναι η δημιουργική και ελεύθερη επικοινωνία συναισθημάτων και ιδεών. Η δημιουργία έρχεται στην επιφάνεια μόνο μέσω ενός καλά δομημένου μαθήματος στο οποίο τα παιδιά αντιδρούν, συμμετέχουν και επιλέγουν δείχνοντας τις δημιουργικές τους ικανότητες ώστε να εκπαιδεύσουμε το σώμα τους να γίνει μέσω έκφρασης, να εκπαιδεύσουμε το συναίσθημά τους, να ενθαρρύνουμε τη φαντασία τους και να τα βοηθήσουμε να βρούνε σεβασμό για τον εαυτό τους και τους άλλους.
Αρχαίος
classical_greekΟ συγκεκριμένος χορός προέρχεται απο την Αρχαία Ελλάδα και είναι βασισμένος στις φυσικές κινήσεις του σώματος.
HipHop
hiphop-breakdanceH ανάγκη για ελευθερία έκφρασης και κινητικού αυτοσχεδιασμού δημιουργούν τη φόρμα αυτών των μαθημάτων. Απευθείνεται σε έφηβους κι ενήλικες με ή χωρίς προηγούμενη εμπειρία στο χορό.
Stretching
stretchingΜέθοδος ολοκληρωμένου συστημάτος σωματικής προπόνησης στα οποία το κορμί εργάζεται στο σύνολό του. Στόχος ενδυνάμωσης αδύναμων μυϊκών ομάδων καθώς και επιμήκυνση της σπονδυλικής στήλης, συμμετέχουν ενεργά ο νούς και η αναπνοή.
Χοροθεραπεία
xorotherapiaΗ χοροθεραπεία είναι μια δημιουργική ψυχοθεραπεία. Το μέσον της είναι η κίνηση, η έκφραση δηλαδή μέσα απο το σώμα, το χορό, τη κίνηση. Σκοπός της είναι να προσφέρει στο άτομο ένα ασφαλές ψυχοθεραπευτικό πλαίσιο, όπου μπορεί να εξερευνήσει τον εαυτό του και τις σχέσεις του με τους άλλους σε σωματικό, συναισθηματικό και πνευματικό επίπεδο. Η χοροθεραπεία στηρίζεται στην αρχή ότι ο τρόπος που κινούμαστε και εκφραζόμαστε μη λεκτικά εκδηλώνει πώς αισθανόμαστε και σχετιζόμαστε με τους άλλους. Η Χοροθεραπεία μπορεί να είναι ατομική ή ομαδική, βραχείας ή μακράς διάρκειας, ανάλογα με τις ανάγκες του ατόμου.
Η χοροθεραπεία μπορεί να είναι η εναλλακτική επιλογή για τα άτομα που, αντιμετωπίζουν ψυχοσωματικές ασθένειες/συμπτώματα, νιώθουν ότι λειτουργούν κατά βάση με το νου και ψάχνουν για μια μορφή ψυχοθεραπείας που να χρησιμοποιεί σαν εργαλειο δημιουργικές διαδικασίες και την εξερεύνηση των συναισθημάτων και σε σωματικό επίπεδο, θέλουν να αναπτύξουν αυτογνωσία δημιουργικά, μέσω της κίνησης και του σώματος, για προσωπική εξέλιξη και βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων.
Χορόχρωμα
xoroxromaΗ αξιοποιήση των ορίων των δυνατοτήτων των παιδιών μέσα απ’ αυτή τη δημιουργία που προκαλούν τα μαθήματα του “ΧΟΡΟΧΡΩΜΑΤΟΣ” είναι η απαρχή για την μετέπειτα ομαλή εξέλιξη σε τομείς που θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους. Η τέχνη πρέπει να ‘χει σχέση με το παιχνίδι, ανήκει στο χώρο και στο χρόνο και είναι ΜΙΑ αδιαίρετη. Εκτός από το να βοηθάμε τα ταλέντα να βρίσκουν διέξοδο, δημιουργούμε καλούς αποδέκτες της τέχνης αναπτύσσοντας αισθητική συνείδηση. Εισάγοντας λοιπόν στο ΧΟΡΟ τις ΤΕΧΝΕΣ ευελπιστούμε την προσφορά μας μέσω του “ΧΟΡΟΧΡΩΜΑΤΟΣ” στην παιδεία των ΤΕΧΝΩΝ.