Διδάκτωρ Τμήμ. Ιατρικής ΑΠΘ
Ο Δρ. Μανώλης Δερμιτζάκης είναι Νευρολόγος. Σπούδασε και αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 1997. Ολοκλήρωσε την ειδικότητα της Νευρολογίας στην Νευρολογική Κλινική του ΓΝ «Παπαγεωργίου» και στη Βόννη της Γερμανίας το 2009. Έκτοτε διαμένει και διατηρεί ιδιωτικό ιατρείο στην Θεσσαλονίκη.
Από το 2014 είναι διδάκτωρ του Τμήματος Ιατρικής του ΑΠΘ. Από το 2015 είναι ο κύριος ερευνητής (primary investigator- PI) και υπεύθυνος για τις διεθνής μελέτες ημικρανίας στην Euromedica Γενική Κλινική Θεσσαλονίκης. Ο Δρ. Δερμιτζάκης είναι Επιστημονικός Σύμβουλος του Συλλόγου Ασθενών με Ημικρανία και Κεφαλαλγίας Ελλάδος από τη ίδρυση του, το 2017.
Είναι ομιλητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και συμμετέχει σε περισσότερες από 80 δημοσιεύσεις σε ελληνικά και διεθνή νευρολογικά περιοδικά.
ΝΙΚΗ ΤΗΓΑΝΙΤΑΚΗ
BPHIL(HONRS), RADTD, AISTD, LISTD MODERN, PROF.DIPL.DE BARRE ASTIE, PRINCIPAL OF DANCE SCHOOL EN ROI ,ATHENS.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ιδρύτρια και διευθύντρια της σχολής χορού «ΕΝ ΡΟΗ» στην Αθήνα, καθώς και πρώην ιδιοκτήτρια της σχολής μπαλέτου “NTL Dance School” στη Λάρισα. Οργανώτρια των εξετάσεων της Imperial Society of Teachers of Dancing για την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα τη δεκαετία του ’90.
Διπλωματούχος της Ανώτερης Σχολής Χορού “Σόφη Κατσούλη”, πτυχιούχος της Royal Academy of Dance (RAD) και του Πανεπιστημίου Durham της Μεγάλης Βρετανίας στη φιλοσοφία του κλασσικού μπαλέτου, στην ιατρική του χορού, εκπαίδευση και ψυχολογία χορού. Tutor και καθηγήτρια μοντέρνου χορού της Imperial Society of Teachers of Dancing (ISTD) με πτυχίο Licentiate στον μοντέρνο χορό. Πιστοποιημένη καθηγήτρια Σύγχρονου Χορού της Contemporary Dance Association, καθώς και διπλωματούχος της γαλλικής μεθόδου Barre Astie και της αμερικάνικης Zena Rommett Barre Floor.
Δίπλωμα διδασκαλίας χορού για παιδιά και εφήβους από το Trinity Laban Conservatoire for Music and Dance England. Έχει εκπαιδευτεί στη διδασκαλία του δημιουργικού χορού για παιδιά με ειδικές ανάγκες (Autism Movement Therapy Provider) και για άτομα με σωματικές ιδιαιτερότητες. Συνεργάστηκε με παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια στη Λάρισα διδάσκοντας δημιουργικό χορό σε κορίτσια και αγόρια. Εισηγήτρια και Εμψυχώτρια προτεινόμενη από την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Νομαρχίας Λάρισας δίδαξε σε νηπιαγωγούς και δασκάλους μουσικοκινητική αγωγή και δημιουργικούς τρόπους για την αντιμετώπιση της επιθετικότητας στα σχολεία. Η τριαντάχρονη διδασκαλική της εμπειρία περιλαμβάνει παιδιά, αγόρια και κορίτσια, εφήβους, ενήλικες καθώς και άτομα τρίτης ηλικίας.
Είναι μέλος του Σωματείου Ιδιοκτητών Σχολών Ελλάδος (Σ.Ι.Σ.Χ.Ε.), της UNESCO (CID member), του Σωματείου Χορού και Ρυθμικής, του Ελληνικού Συλλόγου της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού του Λονδίνου, της Royal Academy of Dance (RAD), της Imperial Society of Teachers of Dancing (ISTD) και του Dance U.K. Χορογράφος με πλούσιο χορογραφικό εθελοντικό έργο ακόμα και στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας.
Το 2020 εξελέγη πρόεδρος της ελεγκτικής επιτροπής του ΣΙΣΧΕ (Σωματείο Ιδιοκτητών Σχολών Χορού Αναγνωρισμένων από το κράτος). Από το 2021 είναι εκλεγμένη αντιπρόεδρος του Ελληνικού συλλόγου της βασιλικής ακαδημίας χορού.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΡΑΣΧΟΣ
Ο Παναγιώτης Παράσχου, που γεννήθηκε κωφός στην Ελλάδα, σπούδασε αρχικά στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης (ΚΣΟΤ) στην Αθήνα. Συνέχισε τις σπουδές του στην SEAD Salzburg Experimental Academy of Dance στο Σαλτσμπούργκ, στην Αυστρία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του και στις δυο σχολές χορού, συνεργάστηκε με καλλιτέχνες όπως η Alexandra Waierstall, ο Eduardo Torroja (Ultima Vez), η Αθανασία Κανελλοπούλου, ο Edouard Hue (Beaver Dam Company), ο Julyen Hamilton, ο Δάφνις Κοκκίνος και ο Paul Blackman και με πολλούς άλλους.
Το 2019, ο Παναγιώτης παρουσίασε σύγχρονο χορό μαζί με την παρτενέρ του στο TEDx που πραγματοποιήθηκε στο Βασιλικό Θέατρο στη Θεσσαλονίκη. Το 2020, συμμετείχε σε μια μικρή χορευτική ταινία που επιλέχθηκε και παρουσιάστηκε online στο 11ο Athens Video Dance Project. Επιπλέον, το 2021, χόρεψε σε μια παραγωγή σε work-in-progress για το Europe Beyond Access (EBA) στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση στην Αθήνα. Αυτήν τη στιγμή, το 2024, ο Παναγιώτης συμμετέχει στην παραγωγή χορού “Don’t, Kiss .Skånes” χορογραφημένη από τον Fabio Liberti με την ομάδα Skånes Dansteater στο Μάλμε της Σουηδίας.
ΝΙΚΟΣ ΠΑΓΙΔΑΣ
Ο Νίκος Παγίδας είναι Εργοθεραπευτής και έχει συμβάλει σημαντικά στον τομέα της υγείας, εστιάζοντας στα άτομα με αναπηρία. Ως Διαχειριστής και Συνιδρυτής του Nevronas, στοχεύει στη δημιουργία μιας πλατφόρμας που υποστηρίζει τη νευροποικιλομορφία και την συμπερίληψη. Διοργανώνει εκδηλώσεις χωρίς αποκλεισμούς, ενισχύοντας τη συμμετοχή της αναπηρικής κοινότητας και την υποστήριξη των ατόμων με αναπηρία. Επιπλέον, είναι ο παραγωγός του Nevronas FESTival, μια μεγάλη εκδήλωση που ενώνει ανάπηρους και μη καλλιτέχνες, προάγοντας την συμπερίληψη και την προσβασιμότητα μέσω των παραστατικών τεχνών.
Για περισσότερο από μια δεκαετία πραγματοποιεί διαδραστικές ομιλίες σε γονείς, μαθητές, φοιτητές, επαγγελματίες και εταιρείες.
Υπήρξε, συμπαραγωγός της ραδιοφωνικής εκπομπής OpenMind, δίνοντας μικρόφωνο σε άτομα με αναπηρία και ευάλωτες ομάδες.
Είναι μέλος της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης BRAINSHOT.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Κωνσταντίνος Δημόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής στο αντικείμενο «Χορολογία: Ελληνικός Παραδοσιακός Χορός» στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Σ.Ε.Φ.Α.Α.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.), με ειδίκευση στον «Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό», αλλά και «Ορχηστική». Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος σπουδών (MSc) στη «Λαογραφία και Ανθρωπολογία του Χορού» της Σ.Ε.Φ.Α.Α. του Ε.Κ.Π.Α., κάτοχος διδακτορικού διπλώματος σπουδών στο ίδιο αντικείμενο και στο ίδιο ίδρυμα. Επίσης έχει ολοκληρώσει και τη μεταδιδακτορική του έρευνα στο ίδιο αντικείμενο και στο ίδιο ίδρυμα. Έχει ειδικευθεί στο σύστημα Σημειογραφίας της κίνησης/χορού Laban με σπουδές σε δύο επίπεδα από το Dance Notation Bureau στην Αμερική. Έχει πραγματοποιήσει δυο κύκλους του Εντατικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος (Erasmus) με θέμα «Dance Movement of Past and Present» που διεξήχθη στη Νορβηγία από το Πανεπιστήμιο της Νορβηγίας.
Άλλες σπουδές του είναι η ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχετικών με τον χορό όπως «Σύγχρονες προσεγγίσεις και δημιουργικότητα στη διδασκαλία του ελληνικού παραδοσιακού χορού: Μορφολογική μέθοδος διδασκαλίας», αλλά και άλλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων όπως «Digital Education», «HTML 5 και JavaScript: Τα Πρώτα Βήματα στο Web Development», «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων», «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων», «Επιμόρφωση μελών ΣΕΠ στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -ΑεξΑΕ», «Οργάνωση και Προώθηση Εκθέσεων, Πολιτιστικών Δράσεων και Φεστιβάλ» και «Μίγμα Marketing & Brand».
Παρουσιάζει διδακτικό έργο τόσο στη Σ.Ε.Φ.Α.Α. Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.), όσο και στη Σ.Ε.Φ.Α.Α. Τρικάλων (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) με αντικείμενο τον «Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό». Επίσης, δίδαξε «Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό» στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (Σ.Μ.Υ.). Παρουσιάζει εκπαιδευτικό έργο τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Αναπληρωτής Καθηγητής Φυσικής Αγωγής.
Είχε συμμετοχή σε ερευνητικά επιστημονικά προγράμματα τόσο στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Σ.Ε.Φ.Α.Α.) όσο και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Σ.Ε.Φ.Α.Α.). Επίσης, έχει συμμετοχή σε επιστημονικά συνέδρια, όπως και σε επιστημονικά περιοδικά, με δημοσιευμένο έργο, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Είναι μέλος ελληνικών και διεθνών επιστημονικών οργανισμών, ενώ τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα και το δημοσιευμένο έργο του αφορούν τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες σε σχέση με τον χορό, τον πολιτισμό, την ιστορία, την ανάλυση της μορφής του χορού (σημειογραφία, δομικο-μορφολογική ανάλυση, τυπολογία), τις έμφυλες σχέσες σε σχέση με τον χορό, την πολιτική των ταυτοτήτων στον χορό κ.α. Σε επαγγελματικό επίπεδο, έχει υπάρξει μέλος, και έχει διδάξει ελληνικό παραδοσιακό χορό σε ποικίλες χορευτικές ομάδες στην Ελλάδα.