Σεμινάριο/ Δελτίο Τύπου: Διήμερο εισαγωγικό εργαστήρι Θεάτρου της Σύνδεσης από τον Σταμάτη Ευσταθίου


Διήμερο εισαγωγικό εργαστήρι Θεάτρου της Σύνδεσης στην ΚΑΡΔΙΤΣΑ| Ανοιχτό σε όλους ανεξαρτήτως εμπειρίας | Πληροφορίες εγγραφές έως 25 /10 στο τηλ 24410 73644 | dryades.en.plo@gmail.com

 

«Οι μεταμορφώσεις της ενέργειας»

Από τον Σταμάτη Ευσταθίου (atropostheatre.blogspot.com)

Σ/Κ 1 Νοεμβρίου – 2 Νοεμβρίου 2014

dryades_ergastiri_theatrou_1

To Θέατρο της Σύνδεσης

Το Θέατρο της Σύνδεσης αναζητά μορφές ενέργειας χτίζοντας γέφυρες: Από την παρόρμηση στη δράση, από την απωθημένη ή κρυμμένη φύση μας στην εξωστρέφεια και από τους κοινωνικούς καθημερινούς κώδικες προς μία εξωκαθημερινή συμπεριφορά. Σε ένα πλαίσιο έρευνας, πειραματισμού και εξατομίκευσης της δουλειάς ο συμμετέχων περφόρμερ ενεργοποιεί πρώτα απ’ όλα τη θέληση του για ανακάλυψη, εξέλιξη και μετατόπιση επιπέδου. Πρωταρχικό όραμα του Θεάτρου της Σύνδεσης είναι η αναζήτηση των συνδέσμων που ενώνουν τον άνθρωπο-ηθοποιό με τον χώρο, με τον χρόνο με όλο το σύμπαν που τον περιβάλλει.

Ο Σταμάτης Ευσταθίου είναι ιδρυτής και καλλιτεχνικός υπεύθυνος της Ατρόπου. Ασχολείται με το θέατρο ως σκηνοθέτης – ερευνητής, ως εμψυχωτής επαγγελματιών και ερασιτεχνών ηθοποιών και ως περφόρμερ και συγγραφέας. Συμμετείχε ως σκηνοθέτης, περφόρμερ και συγγραφέας σε διάφορες δουλειές στην Ελλάδα, στην Ινδία, στην Πολωνία, στη Γερμανία, στην Αρμενία, στο Ιράν, στη Βουλγαρία, στη Δανία, στη Νότιο Κορέα, στην ευρωπαϊκή και στην ασιατική Ρωσία και στο Μεξικό .

Τον Ιούνιο του 2014 συμμετείχε στην επιτροπή αξιολόγησης της 1ης ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΟΜΑΔΩΝ ΧΟΡΟΥ ΑμΕΑ (ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ) & ΜΕΙΚΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ που διοργάνωσαν οι «Δρυάδες εν πλω» (Καλ.Διευθ. Μαρία Καραπαναγιώτη) στην Καρδίτσα.

Στη δουλειά του αναζητά τη σύνδεση: Ενέργεια- Σώμα- Ήχος- Λόγος-Άσμα-Τραγούδι. Ως καθοδηγητής της άσκησης εξαρχής θέτει τις βάσεις της ιερότητας τόσο του περιβάλλοντος της δουλειάς όσο και της πιο «ανυπόλυπτης» φαινομένικά δράσης, σε ένα απόλυτα βιωματικό και πρακτικό πλαίσιο. Παράλληλα αναζητά συνεχώς τα σημεία ανατροπής της σοβαροφάνειας, τα τοπία που οδηγούν στο σχόλιο και στην ποίηση.

dryades_ergastiri_theatrou_2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *